Monday, September 27, 2010

LaNJuTaN SuRaT TuKa TeMPaT KeJe...

Hai....Assalamualaikumm...
Ape khabar sumer...hehe..lame dah tak berceloteh kat blog neh...sebab tak tau nak cite apa sebenarnya..n kekadang bz ckit...tapi hari ni aku rasa nak berceloteh kat blog ni..korang ingat lagi tak yang aku penah cakap aku ada wat SURAT TUKA TEMPAT KEJE minggu lepas...alhamdulillah...tungu punya tunggu punya tunggu...akhirnyaaaaaa...bos aku sign juga surat permohonan untuk aku bertukar...bolehla aku teruskan langkah seterusnya iaitu menghantar surat tersebut ke bahagian Pengurusan Sumber Manusia untuk di hantar ke JPA...hope kalo dapat tuka nanti dapatla bos yang ok...takut je nanti KELUAR MULUT HARIMAU...MASUK MULUT BUAYA...huhu..masak aku masakkk....hehehe..syukur sangat bos dah sign surat tuka tuh..dalam 5 orang yang mohon bertukar tu, hanya 2 orang je yang bos aku luluskan..tu pun dengan syarat ADA PENGGANTI SERENTAK...kira ok la tuh daripada dia tak luluskan langsung..sekurang2nya ada jugak harapan aku nak merasai suasana tempat keje baru nanti...maceh boooossssshhh....

0 comments:

Post a Comment