Monday, September 20, 2010

Surat Tuka Tempat Keje...


hahahaha...merujuk kepada perkara DI ATAS....untuk hari ni saje masuk 5 SURAT TUKA TEMPAT KEJE kat dalam bilik aku untuk mintak kelulusan dari aku punya bos samada dia nak luluskan atau tak permohonan KITEORANG tu....tunggu jela nanti erk...bercakap mengenai SURAT TUKA TEMPAT KEJE ni kan...ape ek isi kandungan yang korang selalu tulis untuk dimuatkan dalam SURAT TUKA TEMPAT KEJE korang tu???adakah sebegini rupa???



  1. Saya kerap DIBULI oleh senior.
  2. Makanan di cafe TAK BEST, tapi MAHAL macam Mc Donald Duck. Tambahan plak kalo makcik senior yg kira.
  3. Waktu rehat tersangat PENDEK 15 minit je... Nak beratur beli makan pun dah 20 minit!!!
  4. Time keje kene pakai KASUT.......... Kasut HIGH HEEL pulak!!!!!
  5. Bas untuk nak pegi keje tersangat LAJU.... Sangatlah BAHAYA.....
  6. Kalo keje banyak tak settle, terpaksa wat O.T. ...Bos bukan nak JOIN O.T skali pon...yang dia tau...keje tu nak kene siap...Ingat kita orang ROBOT ke!!!huh
  7. Pintu kecemasan dihalang. Bila KESELAMATAN audit baru kalut.... KESELAMATAN TIDAK DIUTAMAKAN.
  8. Scan in/out sikit nak masuk kena beratur sampai GAT HOUSE nak bali kena beratur BULEH TAWAF satu tempat kije..
  9. Pintu keluar masuk 2 shj. Pekerja beribu.... Masuk LATE marah!!! Balik LATE driver BAS pulak marah!!!! sampai rumah mak bapak pulak yang marah KAMI selalu kena MARAHHHHHH...
  10. Boss kadang 2 ok....Kadang 2 tension sampai tak ingat 2 yang kami ni orang gak...yang ada PERASAAN...
  11. Time RAYA, bos bukan nak bagi DUIT RAYA....KEDEKUT...
  12. BANYAK LAGI N0K KAB0... TAPI KUT TAK SANGGUP DENG0 KUT!!!!

hehehehe...tula antara ISI KANDUNGAN SURAT TUKA TEMPAT KEJE yang aku reka n tokok tambah sendiri....tapi, BUKAN yang aku bg kat bos aku tau...haaaa...sape BERANI bagi sebab yang camtu kat untuk wat SURAT TUKA, aku bagi SEPOSEN.....hahahaha

2 comments:

  1. hahaa...seposen jek ker dja...ish ish risiko ye tgi weh...tgi ar skit ganjaran ye... :P

    ReplyDelete